Warszawa, 04.12.2024 roku
IZBA GOSPODARCZO HANDLOWA jest dobrowolną organizacją, która zrzesza i reprezentuje ponad 150 podmiotów gospodarczych. Przedsiębiorstwa należące do izby to m.in.:
- producenci drobiu, wołowiny i wieprzowiny,
- producenci mleka i przetworów mlecznych,
- producenci zbóż, owoców i warzyw,
- producenci z innych gałęzi przemysłu spożywczego.
W związku z prowadzeniem projektu związanego z promocją mięsa wołowego w wybranych krajach (Spotkania z polską wołowiną), którego realizacja planowana jest na grudzień 2024 – grudzień 2026, uprzejmie prosimy o wycenę:
- Monitoringu realizacji zadania poprzez gromadzenie i analizowanie informacji z przebiegu realizacji zadania, w tym gromadzenie i analiza przekazanych przez Izbę informacji zwrotnych od polskich producentów biorących udział w misjach gospodarczych (przed misjami każdy z uczestników zostanie poproszony o wypełnienie kwestionariusza ankietowego dotyczącego potrzeb informacyjnych dotyczących konkretnych rynków, którymi jest zainteresowany. Po zakończeniu misji każdy jej uczestnik wypełni ponownie ankietę, której celem będzie monitoring jakości uzyskanych informacji poprzez ocenę przydatności pozyskanych informacji, możliwości wprowadzenia pozyskanych informacji do praktyki gospodarczej oraz identyfikacja potencjalnych luk w zakresie możliwości eksportu polskiej wołowiny na rynki państw misji.
- Ewaluacji, obiektywnej oceny projektu na wszystkich jego etapach: planowania, realizacji i mierzenia rezultatów; informacja na temat zmiany jakie wywołała realizacja zapisanych w projekcie celów i działań. Ewaluacja prowadzona zgodnie z zasadami przyjętymi przez przedstawicieli środowisk naukowych (po każdych 12 miesiącach trwania projektu). Będzie polegała na zbieraniu informacji na temat postępu działań wdrożonych w ramach projektu. 2 badania: 1 – metodą wywiadów pogłębionych (IDI) z uczestnikami misji dotyczące związanych z produktem; 2 – badania ankietowe (próba minimum n=100) wśród przedstawicieli branży na temat skuteczności podejmowanych działań. Badanie metodą IDI zrealizowane na zakończenie projektu, badania ankietowe po każdych 12 miesiącach trwania projektu.
Przy wyborze oferty będą zastosowane dwa kryteria:
- Doświadczenie, punktowane od 1 do 5 punktów (im większe doświadczenie, tym większa liczba punktów)
- Cena za całość, punktowane od 1 do 5 punktów (im niższa cena, tym większa liczba punktów. Liczba przyznanych punktów będzie uzależniona od cen otrzymanych ofert.)
Ewentualne pytania proszę kierować na adres mailowy: biuro@igh.com.pl
Termin złożenia oferty (wyłącznie w formie elektronicznej): do 16 grudnia 2024 roku do godziny 16:00.
Wykonawca zostanie wyłoniony i poinformowany o ofercie w terminie do 18 grudnia 2024 roku do godziny 16:00.